جستجو
Generic filters

شب نشینی در هشتی /سعید فلاح فر /1395

انتشارات:

موجود

اگر خواهان این کتاب هستید قیمت پیشنهادی خود را اعلام بفرمایید.

پیشنهاد قیمت

لینک کوتاه:

کتاب شب نشینی در هشتی نوشته سعید فلاح فر دربرگیرنده مجموعه مقالات ، گفتگوها و یادداشت ها در موضوع تاریخ، هنر، معماری و حفاظت است که توسط انتشارات آوینه منتشر شده.

در ابتدای مقدمه کتاب  در باب معرفی شخصیت هنری سعید فلاح فر آمده است:
فعالیت های تلفیقی، مستمر و حرفه ای سعید فلاح فر در حوزه های متنوع شعر و ادبیات، نقاشی، عکاسی، معماری و حفاظت بناهای تاریخی و … او را به صاحب نظری متفاوت، حساس، دقیق، دلسوز و پرکار تبدیل کرده است و با شیوه های شخصی و خلاقانه در تدریس دروس تاریخ هنر، جامعه شناسی هنر، معماری ایرانی، مرمت، طرح معماری و…(بنابر اظهار اهل فن، هنرجویان و دانشجویان) یکی از تاثیرگزارترین های این رشته محسوب می شود.

فضای متن های ارایه شده در کتاب، روان مخاطب را به شکل کلی در جریان هنر به پیش می برد و در بین بیش از یکصد عنوان مقاله و یادداشت و شرح گفتگو با فراز و فرود یک رویداد داخلی و بنیادین درگیر می کند ولی در بین عناوین ارایه شده برخی مطالب به شکل مستقیم و بی واسطه به موضوع عکس و عکاسی و تاثیرگذاری در عرصه عام به هنر پرداخته است.
از این همه و در این میان می توان به: هنر مدرسه نیست، عکاسی/معماری، ما جادوگریم، عکس سالاری، عکاسی در زیر عنوان، در اصالت موضوع و عکاسی، داوری آثار هنری، چرا عکاسی از میراث فرهنگی مهمه؟، من نوح نیستم، نماد ایران و تهران را پاس بداریم و … اشاره داشت.

وزن 1000 گرم
وضعیت

مولف/نویسنده

طراح گرافیک

,

شمارگان

1000 نسخه

نوبت چاپ

اول

تاریخ انتشار

1395

شابک

978-600-95752-1-3

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شب نشینی در هشتی /سعید فلاح فر /1395”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر محصولات دسته
کتاب سرمایه است

مشتری گرامی دقت داشته باشید؛ با توجه به ویژگی های بازار کتاب و تعرفه گذاری های مکرّر اداره پست که متاثر از شرایط ناپایدار اقتصاد در وضعیت مشهود کنونی است، احتمال تغییر در بهای کتاب های درخواستی و سفارش تان نکته ای قابل توجه است.