جستجو
Generic filters

درباره کتاب عکس

فروشگاه آنلاین کتاب عکس و عکاسی

پایگاه تخصصی کتاب عکس تحت نظارت دفتر رسانه «پایگاه عکس چیلیک» یک مرکز پژوهشی_خدماتی است که در راستای پشتیبانی از صنعت چاپ، نشر، معرفی و ارایه تالیفات حوزه عکس و عکاسی فعالیت خود را آغاز کرده است.
وجود کتاب عکس در گستره کتاب های در حال انتشار در دو بخش عکس و متن همواره مورد توجه و عنایت هر عکاس و تولیدکننده و مخاطبی بوده است؛ و وجود بیش از هزار وپانصد عنوان تالیفی در عرصه دستاوردهای چاپی عکس و عکاسان کشور ضرورت ایجاد این بانک اطلاعاتی را برای گروه کاری همکاران سایت کتاب عکس ایجاد کرد.
بدیهی است معرفی بیش از هزار عنوان کتاب عکس (کتاب، کاتالوگ، بروشور، کارت پستال و عکس پوستر و …) بدون مدد و مهر عکاسان و صاحبان تالیف ممکن نمی شده است و امروز این بانک اطلاعاتی اگر به جایگاهی برای فروش و ارسال هر مجلدی رسیده است این موفقیت را مرهون حمایت صاحب تالیف بوده و هست.
علاقمندان به هنر عکس و عکاسی و پژوهش‌گران و دانشجویان رشته عکاسی می توانند علاوه بر مشاهده‌ی اغلب دستاوردهای حوزه عکاسی معاصر و سعی در هرچه کامل‌تر کردن آن، از اطلاعات زیرساخت و تولیدی بیش از ۱۰۰۰جلد کتاب معرفی شده در این عرصه به رایگان بهرمند شوند.
تنظیم متن خبر، طراحی بنر معرفی، اطلاع رسانی و دیگر خدمات رسانه ای از دیگر خدمات رایگان مرتبطین با دفتر سایت کتاب عکس به شمار می رود.
همچنین دارندگان برخی عناوین و صاحبان نشر و تالیف می توانند با مراجعه به لینک «پیشنهاد محصول» و رعایت شرایط معرفی، از این امکان برخوردار شوند.

نشانی : تهران، میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح شمالی، شماره ۳۱۹، واحد ۵
شماره تماس : ( ۱۰ خط ) ۲۴ ۸۸ ۳۴ ۸۸ – ۰۲۱
شماره نمابر : ۲۷ ۸۸ ۳۴ ۸۸ – ۰۲۱
شماره همراه: ۷۱۷ ۹۷ ۲۷ ۰۹۱۲
نشانی الکترونیکی : info@ketabeaks.ir و ketabeaks@gmail.com

 

 

 

کتاب سرمایه است

مشتری گرامی دقت داشته باشید؛ با توجه به ویژگی های بازار کتاب و تعرفه گذاری های مکرّر اداره پست که متاثر از شرایط ناپایدار اقتصاد در وضعیت مشهود کنونی است، احتمال تغییر در بهای کتاب های درخواستی و سفارش تان نکته ای قابل توجه است.