جستجو
Generic filters

بسته نمایشگاهی ایستاده در باد/ زنان در جنگ و انقلاب از نگاه عکاسان ایرانی/ 1386

انتشارات:

موجود

اگر خواهان این کتاب هستید قیمت پیشنهادی خود را اعلام بفرمایید.

پیشنهاد قیمت

لینک کوتاه:

مجموعه ایستاده در باد شامل 88 قطعه عکس در ابعاد 50 در 70 و با موضوع زن در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
در بخشی از مطلب درج شده در پشت جلد این مجموعه عکس درباره موضوع و محتوای آثار چنین آمده است:
“…
از مهمترین مختصات فرهنگی و اجتماعی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ایفای نقش موثر بانوان در تعیین سرنوشت و حضور جدی در در رخدادها و عرصه فعالیت های گوناگون در کنارنهاد محوری و بنیادین خانواده بوده و می باشد.
…معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثار گران با درک این مهم، برپایی کنگره بین المللی شهدای زن در 13 بهمن سال 1386 را فرصت مناسبی دانست که در آستانه سیمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگ های زرینی از دفتر قطور حماسه سازی بانوان این دیار در رخداد های اجتماعی سه دهه اخیر را به مدد هنرمندان عکاس در قالب سندهایی مصور به تماشا بگذارد.
این آثار با محوریت موضوع ها و مضامین مرتبط با نقش و فعالیت موثر بانوان در دوران مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی و عرصه های گوناگون  دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی مطمح نظر قرار گرفت.
برهمین اساس آثار این نمایشگاه از سوی اداره کل تبلیغات و مراکز فرهنگی معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در کتاب نفیسی منتشر و گزیده ای از آن را در قالب نمایشگاه تکثیری آماده سازی و برای نمایش در استان ها و شهرستان های سراسر کشور ساماندهی کرد.
آن چه در این مجموعه  آمده است گزیده ای است از نمایشگاه مزبور که به پاس تجلیل  از بانوان ایثارگری است که نمونه های بیشمارشان در سراسر این سرزمین کهنسال روشنی بخش کانون های مقاومت بوده و خواهند بود. زنانی که در کمال گمنامی و با نهایت فروتنی  پرورش دهندگان شیرمردان شجاعی هستند که همواره از این آیین و آب و خاک حراست کرده اند تا این سرزمین کهن همچنان سرافراز  و پایدار باقی بماند. همان زنانی که به فرموده امام (ره)، مردان  از دامان آنان به معراج می روند…”

مجموعه ایستاده در باد با دبیری و مدیریت مجتبی آقایی سربرزه گرد و با حمایت بنیاد شهید انقلاب اسلامی و کنگره بین المللی شهدای زن تهیه و تولید شده است.

عکاسان صاحب اثر دراین مجموعه عبارتند از:
عید صادقی، منصوره معتمدی، پیام برازجانی، محسن شاندیز، جاسم غضبانپور، یدالله عبدی، رسول ملاقلی پور، جاوید تفضلی، مهرزاد ارشدی، مجتبی آقایی، محمد صیاد، مریم زندی، منوچهر یگانه دوست، امیرعلی جوادیان، رجبعلی قهرمانی، ابراهیم شاطری خامنه، عزیزالله نعیمی، رجبعلی قهرمانی، کاوه گلستان، آزاده نوزاد، علی سراج همدانی، محمدرضا صفارخوش اقبال، فرامرز عامل بردبار، شهید علیرضا برادران، محمدرضا علی مددی، حسن قائدی، بهزاد پروین قدس، امید صالحی، سعید خامسی پور، ابراهیم کوچکی، علیرضا عابدی، محمد نوروزی، داود جلیل نژاد، اسماعیل داوری، عربعلی هاشمی، مریم رحمانیان،  محمود کلاری، ناصر عظیمی، داود کهنبانی، عکاس شهید سعید جانبزرگی.

وزن 5000 گرم
وضعیت

دبیر

تاریخ انتشار

زمستان 1386

قطع

50*70

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته نمایشگاهی ایستاده در باد/ زنان در جنگ و انقلاب از نگاه عکاسان ایرانی/ 1386”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر محصولات دسته
کتاب سرمایه است

مشتری گرامی دقت داشته باشید؛ با توجه به ویژگی های بازار کتاب و تعرفه گذاری های مکرّر اداره پست که متاثر از شرایط ناپایدار اقتصاد در وضعیت مشهود کنونی است، احتمال تغییر در بهای کتاب های درخواستی و سفارش تان نکته ای قابل توجه است.