جستجو
Generic filters
تخفیف!

نقد و نشانه شناسی در هنر /محمود معصومی /1403

انتشارات:

موجود

۲۰۲,۵۰۰ تومان

موجود

لینک کوتاه:

کتاب نقد نشانه شناسی در هنر نوشته محمود معصومی است که در سال 1402 توسط نشر سیه شیراز به بازار چاپ و نشر عرضه شده است.

محمود معصومی پیرامون کتابش آورده است:

“…ایده تالیف کتاب از چهار سال پیش کلید زده شد و با توجه به اینکه نیاز به چنین اثری در فضای آکادمیک احساس می شد، دست به نوشتن آن بردم و در نهایت امسال به زیور چاپ آراسته شد.

… در این کتاب خلاصه و مفید مباحث نقد گنجانده شده است؛ مقوله نقد همیشه در هر حوزه‌ای که شباهت‌هایی دارند، حاوی نکاتی است که نیاز به کنکاش دارد.

…به عنوان مولف تلاش کردم خیلی خلاصه در رابطه با نقد توضیح دهم بنابراین یکی از خصوصیات کتاب بحث استفاده از آرای نظریه پردازان حوزه نقد و نشانه و معنا است.

…در حوزه نقد، کتاب از چند بخش برخوردار است که پیشگفتار با نقل قولی از «ناتالی هینک» آغاز می شود. در این بخش از دیدگاه او جامعه شناسی هنر را به طور چکیده بیان کردم و در صفحات بعد درباره نقد صریح و ضمنی توضیحاتی دادم و به مرور مباحث مرتبط با نقد و نشانه و معنا ارائه شده است.”

این کتاب در ۱۰۵ صفحه با جلد شمیز و در قطع رقعی به چاپ رسیده است.

* دارندگان بن کارت #سایت_کتاب_عکس که از سابقه بیش از یک‌ساله‌ی همکاری با #بانک_تالیفات_عکاسی_ایران بهرمندند، با درج کدلینک دریافتی‌ از امتیاز «دریافت رایگان این کتاب» برخوردارند.

وزن 9999 گرم
مولف/نویسنده

تعداد صفحه

105

رده-دیوئی

701/81

نوع جلد

شمیز

نوبت چاپ

اول

تاریخ انتشار

1402

شابک

978-622-90236-1-7

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقد و نشانه شناسی در هنر /محمود معصومی /1403”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر محصولات دسته
کتاب سرمایه است

مشتری گرامی دقت داشته باشید؛ با توجه به ویژگی های بازار کتاب و تعرفه گذاری های مکرّر اداره پست که متاثر از شرایط ناپایدار اقتصاد در وضعیت مشهود کنونی است، احتمال تغییر در بهای کتاب های درخواستی و سفارش تان نکته ای قابل توجه است.