جستجو
Generic filters

ایران سرزمین اهورایی / داود وکیل زاده /1387

انتشارات:

موجود

اگر خواهان این کتاب هستید قیمت پیشنهادی خود را اعلام بفرمایید.

پیشنهاد قیمت

لینک کوتاه:

کتاب عکس “ایران سرزمین اهورایی” دربرگیرنده عکس های داود وکیل زاده از اماکن تاریخی ایران است که توسط انتشارات سرزمین اهورایی در سال 1387 منتشر شده است.

متن سخن ناشر بدین شرح است: “ایران سرزمین اهورایی، کتابی است که به انگیزه معرفی ایران، مهد تمدن، سرزمین راستی و پاک نهادی، سرزمینی با طبیعتی بهشتی و معماری آسمانی و سرزمین شعر و عشق و صلح و دوستی منتشر گردیده است. در انتخاب تصاویر و معرفی آنها سعی بر این بوده است که با توجه به حجم و کاربری این کتاب ،گلچینی از دیدنی ها و زیبایی های این جواهر بی نظیر تهیه و پیشکش دوستان نماییم.

این کتاب نخستین اثر از مجموعه کتاب‌هایی است که به منظور معرفی شهر ها و اماکن و دیدنی های گوناگون ایران، در قطعی کارا و قابل استفاده منتشر شده است و امیدواریم مورد پسند مخاطبین محترم قرار بگیرد.”

دکتر محمد رضا ریاضی در متن آغاز کتاب آورده است: “…کتاب حاضر مجموعه تصاویری ارزشمند از بناها و معماری ایران است که بیانگر هنر، معماری و طبیعت زیبای ایران زمین است. در معرفی آثار تلاش شد برای هر اثر شرحی کوتاه ولی دقیق و علمی ارائه شود.”

کلیه مطالب کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی ترجمه شده است.

در ابتدای کتاب مقدمه کوتاهی به قلم دکتر محمد ریاضی در توصیف پیشینه تاریخی ایران و سیمای معماری آن درج شده و اسماعیل سلامی آن را به انگلیسی ترجمه کرده است.

کتاب با جلد سخت و قاب طراحی شده و انتشارات سرزمین اهورایی آن را منتشر کرده است.

وزن 900 گرم
وضعیت

عکاس

خوشنویس

مدیر هنری

طراح گرافیک

متن

ترجمه انگلیسی

تفکیک و اصلاح رنگ

جوهری

لیتوگرافی

نوبت چاپ

اول

تاریخ انتشار

1387

صحافی

با همکاری

انتشارات بیدگل

شمارگان

3000 نسخه

شابک

978-600-90207-2-0

قطع

رقعی

تعداد صفحه

144 صفحه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایران سرزمین اهورایی / داود وکیل زاده /1387”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر محصولات دسته
کتاب سرمایه است

مشتری گرامی دقت داشته باشید؛ با توجه به ویژگی های بازار کتاب و تعرفه گذاری های مکرّر اداره پست که متاثر از شرایط ناپایدار اقتصاد در وضعیت مشهود کنونی است، احتمال تغییر در بهای کتاب های درخواستی و سفارش تان نکته ای قابل توجه است.