جستجو
Generic filters

اصفهان مهد هنر ایران /عباس عرب زاده /1389

اگر خواهان این کتاب هستید قیمت پیشنهادی خود را اعلام بفرمایید.

پیشنهاد قیمت

لینک کوتاه:

کتاب اصفهان مهد هنر ایران دربرگیرنده عکس های عباس عرب زاده از جاذبه های طبیعی، تاریخی و دیدنی این استان است که در سال 1389 منتشر شده است.

کتاب با مقدمه ی تاریخی دکتر افشین پرتو آغاز می شود و گردآوری توضیحات عکس های کتاب را ساغر امینی زارع برعهده داشته است. همچنین هوتن زنگنه پور در طول این پروژه در کنار عباس عرب زاده در سمت دستیار عکاس حضور داشته است.

عکس های کتاب به نمایش اماکن تاریخی چون میادین قدیمی شهر، مساجد معروف قدیمی، کاخ ها، پل های تاریخی، کلیساهای تاریخی، آتشکده، موزه ها، هتل های معروف با سابقه تاریخی، آرامگاه مشاهیر، حمام ها و کاروانسراها، اماکن طبیعی چون آبشارها و …، امام زادگان و خانه های تاریخی، مدارس معروف و بازار های سنتی این استان در شهرهای اصفهان، نجف آباد، فلاورجان، چادگان، کاشان، آران و بیدگل، نطنز، گلپایگان، خوانسار، نائین، اردستان، زواره، انارک، چوپانان، خور و بیابانک و روستاهای کویر مرکزی پرداخته است.

این کتاب دو زبانه (فارسی و انگلیسی) در قطع رحلی بزرگ با جلد سخت و کاور گلاسه به همراه قاب در 424 صفحه مصور رنگی به چاپ رسیده است.

 

عکاس

مدیر هنری

مدیر اجرایی

مقدمه

ویراستار

ترجمه

طراح گرافیک

چاپ

صحافی

شمارگان

3000 نسخه

تاریخ انتشار

بهار 1389

نوبت چاپ

اول

شابک

978-964-04-5633-0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اصفهان مهد هنر ایران /عباس عرب زاده /1389”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر محصولات دسته
کتاب سرمایه است

مشتری گرامی دقت داشته باشید؛ با توجه به ویژگی های بازار کتاب و تعرفه گذاری های مکرّر اداره پست که متاثر از شرایط ناپایدار اقتصاد در وضعیت مشهود کنونی است، احتمال تغییر در بهای کتاب های درخواستی و سفارش تان نکته ای قابل توجه است.