جستجو
Generic filters
تخفیف!

در باب عکاسی خیابانی و تصویر شاعرانه /ترجمه: طلیعه عابدزاده /1398

انتشارات:

موجود

۹۹,۰۰۰ تومان

موجود

لینک کوتاه:

“در باب عکاسی خیابانی و تصویر شاعرانه” کتابی است که توسط الکس وب و ربکا نوریس وب تالیف شده که طلیعه عابدزاده آن را ترجمه کرده است. این کتاب توسط انتشارات کتاب پرگار در ابعاد 21.5 در 14.5 به چاپ رسیده است.

در بخشی از مقدمه کتاب به قلم “تجو کول” اینچنین آمده است:

“…کتاب در باب عکاسی خیابانی و تصویر شاعرانه کتاب عکاسی نامتعارفی است. این کتاب نه تک نگاری است نه تاریخ. به هیچ وجه دستورالعملی برای نحوه انجام کار محسوب نمی‌شود، دغدغه کار با ابزارهای یا موضوعات فنی را ندارد، درباره اینکه چه لنزی بهتر است یا چه دوربینی باید خرید هیچ نمی گوید؛ و به نرم افزارهایی که به دانش آموزان کمک می کنند از زیر بار صبوری لازم برای عکاسی شانه خالی کنند علاقه ای ندارد. اما این کتاب که عکاسان جدی با هر سطح تخصصی به شکل پرشور و ظریفی نشان می‌دهد که چگونه باید مانند یک عکاس فکر کنند. این کتاب هم به قلب می‌پردازد و هم عقل. این کتاب نقشه سخاوتمندانه از تجربه دو هنرمند بسیار موفق است و برای کسانی که میخواهند تکانه بازشناسی عکاسی را بیشتر در کارهای خود بگنجانند کتاب ایده عالی است.”

در متن پشت جلد کتاب هم در باب عکاسی خیابانی و تصویر شاعرانه از زبان نویسنده چنین آمده است:

“برای من ، عکاسی خیابانی لزوما به معنی عکاسی در خیابان ها نیست. دلیلم برای این تفکر این است که قلب فرهنگ همیشه در خیابان ها نهفته نیست. فکر می کنم عکاسی خیابانی، بیش از هرچیز، نمایانگر موضع یا نگرش خاص عکاس به جهان است: نوعی کاوش آزاد با تاکید بر کشف؛ حسی از پرسه زدن که پیشینه ی آن نه ایده یا هدفی اولیه بلکه کنجکاوی است.”

وزن 1562 گرم
وضعیت

مولف/نویسنده

,

مترجم

ویراستار

نوبت چاپ

اول

تاریخ انتشار

1398

شمارگان

2000 نسخه

صفحه آرا

طراح جلد

مدیر تولید

آرش کمالی

وزن

162 گرم

شابک

978-600-99909-8-6

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “در باب عکاسی خیابانی و تصویر شاعرانه /ترجمه: طلیعه عابدزاده /1398”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر محصولات دسته
کتاب سرمایه است

مشتری گرامی دقت داشته باشید؛ با توجه به ویژگی های بازار کتاب و تعرفه گذاری های مکرّر اداره پست که متاثر از شرایط ناپایدار اقتصاد در وضعیت مشهود کنونی است، احتمال تغییر در بهای کتاب های درخواستی و سفارش تان نکته ای قابل توجه است.