جستجو
Generic filters

قشقایی ها /عکس های نصرالله کسرائیان /1390

انتشارات:

موجود

اگر خواهان این کتاب هستید قیمت پیشنهادی خود را اعلام بفرمایید.

پیشنهاد قیمت

لینک کوتاه:

کتاب قشقایی ها دربرگیرنده عکس های نصرالله کسرائیان از این مردم شریف ایرانی است که در اواخر دهه 50 تا اوایل دهه 60 هجری شمسی به صورت آنالوگ عکاسی شده اند و در سال 1390 در انتشارات مهر ویستا به چاپ رسیده است.

کسرائیان در ابتدای کتاب قشقائی ها آورده است:

” سی و دو سال پیش، زمانی که کار منظم روی عشایر از جمله قشقایی ها را شروع کردم فکر نمی کردم آن قدر زنده بمانم که بعدها کتابی منتشر کنم که نشان دهنده ی تغییرات این نوع گذران زندگی پس از گذشت سه دهه باشد؛ اما گویا زنده مانده ام.
… اخیرا در دوسفری که پیش از انتشار کتاب برادی دیدن آخرین تغییرات زندگی قشقایی ها به استان فارس کردم  آن چه که بارها شنیدم جملاتی از این دست بود: “چرا آن موقع ها که اسب د اشتیم نیامدی؟” که می گفتم آن موقع ها هم می آمدم یا “دیگر از شترها خبری نسیت” که می گفتم می بینم  و یا ….
بیش از نود درصد عکس های کتاب در فاصله ی سال های 1357 تا  1364  گرفته شده . تازه ترین عکس ها، دو تصویر از یک عروسی در دشت فیروز آباد و چند تصویر پایانی کتاب اخیرا گرفته شده اند. تصاویر مربوط به نمونه ی نقش  قالی های قشقایی را خانم پروین دره شوری در اختیارم گذاشته اند….”

وزن 2550 گرم
عکاس

لیتوگرافی

چاپ

صحافی

نوبت چاپ

اول

تاریخ انتشار

1390

شمارگان

3300 نسخه

شابک

978-600-92371-7-3

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قشقایی ها /عکس های نصرالله کسرائیان /1390”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر محصولات دسته
کتاب سرمایه است

مشتری گرامی دقت داشته باشید؛ با توجه به ویژگی های بازار کتاب و تعرفه گذاری های مکرّر اداره پست که متاثر از شرایط ناپایدار اقتصاد در وضعیت مشهود کنونی است، احتمال تغییر در بهای کتاب های درخواستی و سفارش تان نکته ای قابل توجه است.