جستجو
Generic filters

زندگی /عکس های نصرالله کسرائیان /1360

موجود

اگر خواهان این کتاب هستید قیمت پیشنهادی خود را اعلام بفرمایید.

پیشنهاد قیمت

لینک کوتاه:

در مقدمه کتاب به چند توضیح کوتاه اشاره شده است: مجموعه ای که به نظرتان می رسد از عکس هایی است که ظرف شش سال گذشته گرفته شده اند. بسیاری از این عکس ها بی اطلاع عکاس قبلا جز یک یا دو مورد به اشکال گوناگون چاپ و منتشر شده اند. بعضی از عکس ها همچون آخرین عکس مجموعه ( آینده ) نامی داشته که نگذاشته ام، مبادا که بیننده ناظر عکسی باشد که خود چنان مفهومی را القاء نمی کند.

در مجموعه ی حاضر جای برخی از عکس ها بویژه عکس های مربوط به انقلاب خالی است . دلیلش تنها این بوده است: نداشتنن عکس کافی برای آنکه بتوان انقلاب را با همه پیچیدگی ها و در همه ی ابعادش نشان داد.

2- اینکه این موضوع خود انتشار کتابی جداگانه را ایجاب می کند. چون ذکر نام دقیق محل هایی که عکس گرفته شده امکان پذیر نبود، لذا اغلب به ذکر نام نزدیک ترین شهر یا محلی که شناخته بوده اکتفا کرده ام. و سرانجام، هرچند زندگی مفهومی پیچیده تر و گسترده تر از آنست که بتوان در چنین مجموعه ای نشانش داد، با این همه نام “زندگی” را برای مجموعه انتخاب کردم، چرا که به هرحال عکس ها نمایشگر گوشه هایی از زندگی است.

خرداد 1360- نصرالله کسرائیان

عکاس

تاریخ انتشار

تابستان 1360

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زندگی /عکس های نصرالله کسرائیان /1360”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر محصولات دسته
کتاب سرمایه است

مشتری گرامی دقت داشته باشید؛ با توجه به ویژگی های بازار کتاب و تعرفه گذاری های مکرّر اداره پست که متاثر از شرایط ناپایدار اقتصاد در وضعیت مشهود کنونی است، احتمال تغییر در بهای کتاب های درخواستی و سفارش تان نکته ای قابل توجه است.